havasim ben de 5.hafta gittiğimde kese ve yolk kesesini gördü, hatta içinde hareket var gibi ama sesi daha duyulmaz çok küçük dedi. Bayramdan önce 6+5 te farklı bir doktora gittim kalp atışı yok sağlıklı gebelik olmayabilir dedi, ertesi gün içim rahat etmedi diye özele gittim, kıpırtı var gibi ama net göremiyorum bayramdan sonra gel dedi. Yarın 7+5 oluyorum ve randevum var, inşallah yarın duyarım. Kese 23 mm, yerleşmesi çok güzel yerinde dedi, beta hcg artışları da güzel boş da değil. Niye böyle oldu anlamadım. Umudumuzu kaybetmeyelim, ben burada 8 9 haftada da duyanları okudukça rahatladım