Merhaba hanımlar. 38 haftalık hamileyim bugün muayene de doktorum suyun üst sınırda olduğunu söyledi. şeker yüklemesi yaptırıp yaptırmadığı mi sordu. 1hafta açlık tokluk olctum ve doktorum şeker yüklemesine gerek olmadığını söylediği için yaptıramadım. Bu suyun fazlalığı neye sebep olabilir daha önce karşılaşan yada çevresinden duyan var mi. İnternetten biraz araştırdım aklım hepten karıştı. Panikledim inşallah bir problem yoktur cevaplariniz için şimdiden teşekkürler