Sahika3 ben memnunum medipolde tüm doktorlara muayene oldum neredeyse bi süre sedef hanım sonra kadriye hanımda takipliydim som iki kontrolümde asli hanıma geçtim ve 30 ağustosta dogumumu onda yapicam. Diğer doktorlar epey yoğun bana guven vermiyor sanki acil bi durumda ulaşmak zor gibi o sebeple son dakika değişiklik yaptım. Asli hanım iyi en azından vakti var istediğiniz her şeyi sorup öğrenebilirsiniz rahatlıkla isteklerinizi geri çevirmiyor.