Rabbim banada Doğum hikayemi yazmayı nasip etti sizlerede nasip etsin güzel anneler 🙏
Abimin düğünüydü ve çok kötü hasta olmuştum düğünden 1 gün sonra hastaneye gittim çok kötü grip olmuştum serum ve hava Taktılar ilaç olarak soğuk algınlığı ve antibiyotik vermişti bende ilaçları kullandım tabi ama günümde geçmişti bende verilen ilaçlardan hastalıktan olmuyorum sanıyordum. 10 gün geçince test aldım ve pozitif😊 ama korkuyordum çift çizgiye sevinemedim daha önce bir kaybım olduğu için korkuyordum korka korka doktora gittim direk ultrasondan baktırdım kesemiz göründü gayet güzel dendi ama bebek yoktu bekleyelim dendi folik asit verdi herşey normaldi taki 3 gün sonra kanamam oluncaya dek. Hemen hastaneye gittim doktor hem bebeğimi gösterdi hemde kalp atışını dinletti o an o kadar güzeldiki dünyadaki en güzel şeye değişmem😊 ama ters giden birşey vardı ne yazıkki doktor bebeğin burda ama düşmek için çırpınıyor dedi bir kaybın olduğu için hamile kalmadan test yaptırmamız gerekti ama başta yapamadık şimdide test yapmadan iğne ve ilaçlara başlayacağız eğer tutunursa senle kalacak bebeğin tutunmazsa allah korusun bu testleri düşünmeden yapacağız dedi ama çok şükür dünyalar güzeli kızım tutundu bana direndi bebeğim. Oksapar iğne kan sulandırıcı ilaçlar vitaminler başlandı kullanılmaya 9 ay kızımla birlikte savaştık. Bu 9 ay süreçte çok ağladım çok yıprandım çok korktum her günüm korkuyla geçti. Son ayıma kadar herşey şükür güzel ilerledi kontroller hep normal Doğum şeklinde ilerledi yumuşama var açılma yok ama çatı müsait çok güzel ve kolay bir Doğum olacak duygu dedi doktorum. Güvendiğim için doktorum ne derse tamam dedim. Ama artık 41.hafta oldu ve 36.haftadan 41.haftaya kadar kanamam oldu ağrılarım oldu çatı muayenesi yapılıyor ilerleme yok nst de sancı çıkmıyor ama kanamalarım hakkında kimse birşey demiyor günden güne korkuyordum neden oluyor die. En son doktora kontrole gittiğimde bebeğim hafta hafta kilo kaybı yaşamaya başladı kilo alamıyordu sancıda 0 olunca doktor beklemenin anlamı yok hemen sezaryene alalım dedi bugün olmasa yarın olsa olmazmı dedim olur dedi çünkü ailem kimsem yoktu yanımda.aşağı inip yatış işlemleri ile ilgili bilgi aldım saat verildi eve geldim. Herkese söyledim annem ve kayınvalidem geldiler sabaha babam ve kayınpederim geldi 9 da hastaneye gittik 9:30 da yatışım yapıldı nst ye bağlandım gene 0 sancı damar yolu açıldı önlük getirildi hazırlandım bekliyorum ameliyat için. Ama o kadar doluydu ki benim ameliyat 1 i geçiyordu ama açlıktan ve susuzluktan ölüyordum gece 12 den beri birşey yiyemiyordum çünkü. Neyse 1de gelip aldılar şükür😊 bi heyecan oldu kızıma kavuşacağım için korku yoktu. Ameliyata girince herkes çok güler yüzlü çok konuşkanlardı baya iyi sohbet ede ede epidural yaptılar😊 hiç anlamadım bile ağrısı inanın yok. Anında ayaklarım karıncalanıp ısındı söyledim ve hemen beni yatırdılar o esnada hazırlıklarını yaptılar ve anestezi uzmanı şuan kontrol ediyorum hissediyormusun dedi hayır dedim tamam sonda takılacak sonrası biz hazırız doktorunuzu bekliyoruz dediler o esnada birden başım çok dönmeye başladı hemen seruma bi ilaç yaptılar daha iyi oldum. 5 dk sonra eşim ve doktorum aynı anda içeri geldiler eşim çok heyecanlıydı benden daha heyecanlıydı o beni sakinleştireceğine ben onu sakinleştiriyodum hatta anestezi uzmanı eşimi öyle görünce içerde yedek sedye yok bayılacaksınız dışarı alalım sizi dedi eşim ona bile cevap veremedi put gibi yanımda durdu😊 anestezi uzmanı yapılan her işlemi söyledi şuan kesi atıyoruz şuan bebeği alıyoruz gibi şeyler söylüyordu en son doktorum bebeği çıkarıyorum dedi ve Benim meleğim ağladı o sesi duyunca dünyalar benim oldu durduramadım kendimi bende ağladım sakinleştirmeye çalıştım burdayım annecim die😊 eşim o kadar kasmışki kendini garibim ağlayamadı bile sadece titredi durdu😊 sonra eşimi ve bebeği aldılar dışarı doktorumda yapması gerekeni yaptı ve oda gitti anestezi uzmanı estetik dikiş atacağım ipler kendi kendine eriyecek dedi tamam dedim. Sonra işlem tamam artık çıkarıyoruz seni dedi hazırladılar ve çıkartırken kapı açıldı ailem arkadaşlarım hepsi kapıdaydı ben direk bebeğimin sağlığını sordum iyi dediler çok şükür. Odama geçtik 5 dk sonra kızımı getirdiler emzirdim hemen😊 bol bol su kahve kayısı hoşafı iç dediler sabaha kadar bu üçünü içmekten mideme ağrı girmişti. Uyuşukluk geçince ayağa kalktım ve direk karşıya baktım yere bakma dediler o an çok ağrım oldu iki büklüm kalmıştım doğrulamıyordum ebe gelip ağrı kesici yaptı ondan sonra çok rahat ettim ve o gün hiç uyumadım sabaha kadar dolaştım bebeğime baktım ayaklanmalıydım bebeğime bakabilmem için kimse bakmasın ben bakayımm dedim ve iyikide öyle yapmışım çok şükür sadece ilk 3 gün zorlandım ondan sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim ev işi yemek felan bunlarla annem ve kayınvalidem ilgilendi ben sadece bebeğime odaklandım. Sezaryen olacak anneler lütfen ağrım var yatmak istiyorumm uzanayım demeyin ne kadar ayakta durursanız o kadar çabuk iğleşir bebeğiniz ile o kadar çok ilgilenirsiniz😊 rabbim bana yavrumu nasip etti şimdide isteyen herkese nasip etsin.happy kids e geçtim ama buranın yerini doldurmuyor gene vazgeçemedim daha çok burada takılıyorum 😊 Uzun oldu hakkınızı helal edin lütfen.