Ayzaninannesi Kızlar 30. Haftam bitti 31in içindeyim tuvaletimi yaptıktan sonra kurulanirken kahverengi leke geldi neden olabilir ? Başına böyle bisey gelen var mı ??
Skn23 Ayzaninannesi kahverengi leke önceden kalan içerdeki leke olduğu söyleniyor ama bi doktoruna danışman çok iyi olur canım
Nouwellemariee Kahverengi leke sıkıntı değilmiş sanırım bir kaç kişi yazmış okumuştum ama yinede doktoruna haber ver canım muayene etsin ne olur ne olmaz
Ayzaninannesi Nouwellemariee leke olarak iç çamaşırindaysa korkma dedi ebe ama afedersin teharetlendikten sonra kan şeklinde geldi canım peçeteye o yüzden korkuyorum şuanda da doktora gidiyorum 😔
Ayzaninannesi 2lokummannesiii bebeğin kafası aşağıya çok baskı yapıyormuş o yüzden kanama olmuş ntsye bağladılar yüksek 160 düşük 120 çıkıyor kızlar normal mı bilginiz var mı doktor kendini yormadan günlük yaşamına devam edebilirsin ama kendini yormamaya özen göster dedi nts için yorum yapmadı