Kızlar herkese merhabalar.Lafı çok uzatmak istemiyorum dün eşimle bayağı bi tartıştık elim ayağım uyuştu bi ara karnımda da uyuşma hissettim 18+5teyim çok korktum.Bebeğim normalde hareketlidir stresi mi hissetti bilmiyorum hareket etmedi bikaç saat çok korktum.hemen kadın doğum acile gittim çok şükür bebeğim iyiymiş her şeyi normalmiş ama o karnımda hissettiğim uyuşma sanki bebeğin içinde olduğu kesenin uyuşması gibiydi bi 10 sn sürdü sonra geçti bebeğime ultrasonda görünmeyen bi zararı olmuş mudur,bebeğim engelli olmaz değil mi? böyle bir durum yaşayan oldu mu? şimdiden cevap veren herkese çok teşekkür ederim..