LeylaCan ahh canım niye yoruyorsun kendini. Benimde 24 mm di çok şükür 34. Haftaya geldik doktorum 40 ı görürüz bu gidişle diyo. Ben yattım dinlendim bebeğim için. Her ayağa kalktığında yer çekimi ve bebeğin ağırlığıyla aşağı iniyor demişti doktorum. Dikkat et yatarken ayaklarını yukarıda tut mutlaka yastıkla destekle umarım zamanında gelir yavrun