Nergis1903 Arkadaşlar 32+2 deyim bu sabah kanama geldi ama bebeğimin hareketi de var hastaneye gidiyorum ama meraktan da ölücem bi bilgisi olan var mı acaba neden olabilir
Ayzaninannesi Nergis1903 canım bende de kahverengi akıntı gibi bisey geldi bende doktora gidiyorum çok korkuyorum 😔
Nergis1903 Kelebegimmm devam etmedi iki kez peçeteye sildim bildiğimiz kırmızı kan gibi geldi sonra kesildi ama belimde adet olacak gibi ağrı var
Nergis1903 Ayzaninannesi beni nst ye bağladılar bide idrar tahlili istedi tahlilin çıkmasını bekliyoruz sen kaçıncı haftadasın
Kelebegimmm Nergis1903 öncesinde de varmıydı adet ağrısı?bende yaklaşık 3-4 gün dinmeyen ağrılardan sonra kan gelmişdi.
Nergis1903 Kelebegimmm ultrason da baktı herşey yolunda dedi nst ve idrar istedi bakalım bekliyoruz öğle arasından gelmesini
Denizincani Nergis1903 😊😊 saglikla gelsin insallah kacinci haftada gelmesi gerekiyor bebislerin kacinci aydan sonra normal kabul ediliyor sancilar