Merhaba anneler benim ilk gebeliğim bu yüzden tecrübesiz ve bilgisizim kısaca sorumu soracağım; Ben her ay düzenli kontrole Sakarya’da kadın hastalıkları ve Doğum uzmanı Metin Mutlu beye gidiyorum bilenler vardır, ikili tarama testimizi de o yaptı kayıtlı olduğum sağlık ocağına gebelik kaydı yaptırdım sağlık ocağı da kontrol, kilo takibi ve aşı takibi yapacağını söyledi 16 hafta 5 günlük hamileyim şu an fakat araştırma yaptıkça başlamam gereken vitaminler, yaptırmam gereken başka testler olduğunu falan görüyorum Aydan aya kontrolüm olduğu için geç kalır mıyım devlette başka bir hastane de başka bir doktora daha gitmem gerekiyor mu? Yoksa bu doktorum yeterli olur mu sorduğum bazı kişilerim hem devlette hem özelde 2 doktoru olduğunu öğrendim ne yapmalıyım umarım anlatabilmişimdir kendimi🙏🏼