3-4 gün aynı durum bende de olmuşdı.sürekli yatmam gerek ama o günlerde ayakta fazla kalmıştım.1 gün çok uyudum dinlendim dürtdüm falan oynamaya başladı şimdi normale döndü şükür.bende çok korkmuşdum.bide yerleri daraldığı için karnımız rahat olacak şekilde yatmamız gerek.mesela ben sırt üstü yatdığım zaman dizlerimi karnıma doğru çekerim o zaman hareket ediyor