18+4 günlüğüz ve bizimle aynı haftada olanlar bebeklerinin ulstrason da çok kıpır kıpır olduğunu söylüyor çok harekliymiş. Ama ben ulstrason da çok bi hareket göremiyorum benimkinde mesela ellerini oynatıyo ayaklarını oynatıyo onları görüyorum ve bu duyduklarım beni çok korkutuyor bebeğim de bi sorun olabilir mi diye düşünmekten çıldırıcağm 😣