Cansu1474 Kızlar az önce nişanım geldi 40+2 günlük hamile olduğum için acele hastaneye geldik su an yatışım yapıldı 1cm açıklığım olduğu söylendi bana dua edin
defne55 Cansu1474 rabbim sağlıcakla bi avaz da kucağına almayı nasip eder inşallah canım allahım korusun bebişi de senide 💕💕
dvran22 Cansu1474 hayırlı bir doğum ile bebeğini kucağına alırsın inşaallah ..şimdiden rabbim yardımcın olsun canım
Gulchirai Cansu1474 sağlıklı al kucağına inş 🤲🏻 Sorum olacak da eğer sancın bailamassa sunı mı vercez dedı ?
lilamom Cansu1474 bir avaz da saglikla kucagina al insallah🙏🏻 Sancinda var mi sadece aciklik mi canim
Denizincani Cansu1474 Rabbim yardimcin olsun kuzum darisi hayirlisiyla basima cok istiyorum gelsin ama daha cok war zaman gecmiyor 🤗
Denizincani Cansu1474 Dogum hikayeleri beni cok etkiliyor olsa da bu postlar daha da heycnlandryor aklim kaliyor ne yapti diye lutfen haberdar edin Rabbim kolaylastrsn insallah dogumunzu
Cansu1474 Denizincani canım ben doğurdum. Tam açılmam oldu ama Bebek enseden gelmeye çalışıyormuş, acil sezeryana alındım zaten normal doğamazmış..
Kbrbydkk Rabbim kolay doğumlar nasip etsin. Sağlıkla kucaginiza alın inşallah 😊çok duygulanıyorum yaaa 😳