Dtgk 36+5 gunluk hamileyim.7sene once dolgu yapilan dişim de dolgunun birazi düştü üstelik tup bebel tranferinden gelirkn.bu zamana kadar hic agrimadi 1 ay once hafif agridi ama su an dayanamiycak kadar cok kotu agriyor dişime dokunulmuyor.ne yaptiysam fayda etmedi iltihap yok.bu haftada çekim yaparlarmi bilginiz varmi