Asya06 Merhaba 35+1 haftaligiz sezaryan olucaz ankara Şehir hastanesinde doğum yapmış birileri var midir memnun kalır miyim kontrollerinde burdaydım sıkıntı yok ama doğum tecrübesi olan biriyle karşılaşmadım
cansuuhakann Asya06 bende orda Doğum yapacağım. Normal gözüküyor şuanda ama kimseden yorum duymadım doğumla alakalı. Bende şurda bekleyim bari