Zeppp Slm kizlar.. 22 haftalık hamileyim dün geceden beri geçmeyen kasik ağrım var ara ara mide ve bele vuran. Böyle bişey yaşayan var mı ne yapabilirim...
EngucluAnne Zeppp ben 14 haftalıkken öyle çok ağrıyordu karnım hatta adet sancısı gibi sancılanıyordum 3 gün sürdü bende korktum doktora gittim bol bol dinlen stres ve yorgunluk ağrı yapar demişti
Zumer Zeppp Bebeğiniz büyüyor ve gelişiyor bu size de etki edecektir . Kendinizi yormayın çok fazla da ayakta kalmayın . Ben yorulunca oluyor öyle . Anlıyorum ki yormuşum kendimi dinleniyorum