Normal dogumdan cok korkuyorum psikolojik olarakta hazir degilim son 1aydir yasadiklarim cok yordu..
sezeryan icinde sonrasi zor diyorlar..toparlanma suresi uzunmu ? Bir de ameliyat yerinde yapisma vs.oluyor diye duydum sonradan..bir sorun olur mu acaba..normalde de dikisler vs.ler onda da yatiyorsun bir sure..
35.haftamdayim ama kizim 3hafta önde..bugun kontrolum var doktorlada konusacagim.
2 dogum seklinide yasayanlar bilgi verir mi acaba