Akademisyenanne ben sezeryan olacağım için doktorumun ameliyat günü ve mesai saatlerinde olacağım o yüzden gerek duymadım.
Ama ben acildeki diğer özel hastanelerden gelen kadın doğumcuların burada olmalarını isterdim harika doktorlarla anlaşmışlar mesai dışında. Acile gittiğimdeki doktorlar mükemmel tatlılar ve bilgililer. Ama hangi hastanede doktor olduklarına ne söylüyorlar ne de isimlerini veriyorlar. Hastanenin kendi doktorlarını sanki nöbetçiymiş gibi yazıyorlar.