Kızlar şuan da doğumuma 10 gün kaldı ve beni korku sarmaya başladı ilk doğumumda sancılar beni gerçekten çok zorlamıştı kendimi yerlere çarptım desem yeridir ağlamaktan acıdan şoka girmiştim resmen benim acı eşiğim çok düşük belki o yüzden de olabilir. Bana derin derin nefes al sakın ol burnundan al ağzından ver diyorlardı ama ben sancılara karşı koymaya çalıştım nefesimi kesti resmen sürekli ağzımdan nefes alıp verdiğim için de dilim damağın kurumuştu malesef ki sakın olamıyorum sancı anı nasıl hafifletilir yazarsanız çok sevinirim 😊