Kızlar bebegim bugün hareketszdi acile geldim nst ye bagladılar 80 cıktı ebe yat dedi yatmak istemedim hastanede evim yakın cünkü serum takıldı smdi 34.haftadayım sizcede 80 normal deglmi yatılması gereken acil birşeymi aynı durumu yasayan varmı? Tansiyonum oldugu için doktor hareketszlesrse hemen acile gel demişti tansiyonumda normal cıktı😔