Kızlar tatile geldim Alanya’ya 2 gün oldu bugün biraz fazlaca yürüdüm bi baktım bir damla kırmızı kan . Acile gittik oda ultrasondan baktı birşey yok . Alttan muayene istedi bende yaptırmadım progesteron verdi eve geldim. Hiç yaşayan varmı benim gibi bu haftalarda ?