Rasimeyasar Iyi geceler.bu sabah uyandigimda kahve rengi bi akinti gelmis 6 haftalik hamileyim.ilk bebegimi 8 haftalik iken dusurdum.1.yil once sonra az az gelrrk kanama durdu simdi kanama fala yok bisi varmdirj sizce.
sevval55 Rasimeyasar doktora niye gitmedin ki bu saate kader hemde düşük öykün varmış? Bir damla bile görseniz doktora koşup kalp atısına bebege baktırın. İhmale gelmez kanama iyi değil
Oflunur61 Rasimeyasar yerleşme kanaması olabilir açık kahve renginde bi leke en fazla 3 gün sürer.. Ama açık renkte bir kanama tarzı ise hiç geciktirme. Bende 5. Haftamda yerleşme kanaması gördüm.. Doktora gittim progestan verdi.. Ama nadir de olsa bazı hamilelerde görülebiliyor.. Ama yine de bir doktora git 🤗
Superfreshlerim Rasimeyasar bende de 3 kez oldu 2 sinde kahverengi birinde kırmızıydı hepsinde doktora gittim, çok şükür bebeklerim sağlıklıydı, doktorum normal olduğunu söyledi
Rasimeyasar Oflunur61 almanyad sevval55 doktorumu aradim canimm benim almanyada yasadgm icin oyle burda araiyosun gel diyince giidyosun agrin falan varmi die sordu zaten dr bende yok dedim.
Sumeyye_g Rasimeyasar hiç bekleme doktora git zaten bi düşük yaşamışsın benimde ilk gebeliğimde kahverengi akıntı kanamaya dönüştü şakın geçiktirme kalp atışını duydun mu peki
Superfreshlerim Sumeyye_g işten geldiğimde tuvalete girdim orada geldi birkaç damla aktı sonra pede de çok az geldi ertesi günde kahverengimsi gibi geldi bitti çok yoğun değildi
Tugbaztrk Rasimeyasar bi kere bile gelse doktota gitmen lazım canım ilaç vericek muhtemelen. Bende yaşadım pembe kırmızı kahve hepsini sırayla
Skn23 Rasimeyasar bir defa az tekrarlamayan peçeteye gelmeyen bi lekeyse 6. Haftanda büyük ihtimal yerleşme kanaması olabilir . Ama eğer tekrarlar ağrılı olur devam ederse kesinlikle doktora git progesteron başlarlar
Rasimeyasar Skn23 insAllah kotu bisi yoktur.o.ilaci.herkesin agzndan duydum iyi bi ilac galiba ama burda varmi oyle.bisi bilmiyorum
Skn23 Rasimeyasar Bende 22 haftalık hamileyim dün Kırmızı bir damla kanamam oldu hemen progesteron başladı doktor .