Kızlar 37+5 günlük hamileyim bugün sol kaşığımda agriyla doktora gittim 1 cm açıklık var dedi Doğum ne zaman içinde başlar acaba 6 cm olmadan yatış yapmıyoruz dedi doktor birde neden bilmiyorum agrilarim hafiflesin diye 2 şişe serum verdiler ama geçmedi yinede eve gönderdiler 🤷🏻♀️