Kızlar ne bir sancı ne bir kanama hiç bişe yok😅 acaba yaşına girince mi doğacak oğluşum
Meryyy valla benimde aynı
Meryyy 40+1 olduk bizde de tik yok😓
Meryyy biz de 39 olduk. Ağrım sancım çok ama gelen giden yok🤷🏻♀️
Meryyy 39+5 gelmeyen ağustos bebeleri yapmışlar 😂
Bnde öyleyim 38+5 hiç bişi yok açıklık yok 🤯
Tennur nst de sancınız çıkıyor mu peki
Gulchirai 40-50 arası çıkıyordu geçen hafta. Yarın kontrolüm var kaç çıkacak bakalım
Yalnız değilmişim. Sevşneyımmı üzüleyimmi bilemedm kızlar😅
Meryyy ben de 39 oldum hiç bişey yok sinirim bozuldu 😔