Busu_02 Doğum yapalım 25 gün oldu normal doğum yaptım kesi dikişim hiç yokk ama zor bi doğum olduğu için iç dudak kısımlarında zedelenme olmuş oralara bir bir dikiş atmış doktor ( dikişin hiç yokk dedi bana ben baktığımda ipleri gördüm) 5 tane 2 si düştü geri kalanı duruyo . Kanamam bitti sayılır hafif kahve sarı akıntı geliyor sadece sizce iltihaplanmış olabilir miyim başına gelen var mı ?? Agrı galan yok sadece arada idrar yaparken aşağıya bişey çekiyo hissi oluyor o kadar .
Seymk Busu_02 enfeksiyon varsa dikiş yerlerinde ısı artışı, akıntı, ağrı, hassasiyet gibi belirtiler olur genelde. Görebileceğiniz yerdeyse ayna ile bakmaya çalışın çok zorlamadan. Gelen akıntı doğum sonrası kanama olabilir.