Daha yarım saat önce dışarıda ayağım takıldı tepe takla düştüm. Elimde telefonum diğer elimde de çanta vardı direk karnımın üzerine düşeceksen düzlerimin üzerine şiddetli bir şekilde düştüm. Ama şükür iyiyim bebeğimin hareketleri de öyle. Allahtan yarın doktor kontrolü var 😒😀 gerçi doktoruma mesaj attım direk aradı oda. Haftalar ilerledikçe insan daha çok ağırlaşıyor ayağımı kaldırdım sandım meğersem kaldırmamışım 😒😓 dikkatli olun kızlar son haftalara gelmişken baya korktum 😞😞