Serap_23 aynen bende öğleyim halbuki daha çok küçük bu sorunlar olmaması gerekiyor. Benim 3. Hamileliğim diğer iki gebelikte bu haftalarda hiç böğle şeyler yaşadığımı hatırlamıyorum gayet rahat geçti ama bu hamilelik beni benden aldı heralde yaş geçti ondan 🙈