Ebrumami 38+2 merhaba bende de.akinti çok sürekli kontrol ediyorum ama.yok.bise sanci falanda yok.arada vajinama bise olyo iğne gibi batıyo bugün iki defa oldu başka olmadı .Çok.tecrubesisim ilk olduğu için neyin ne oldugunuda bilmiyorum şancı doğum belirtisi hayırlısı ile doğsalardı sağlıkla 🙏😊