Eşimin halası vefat etti dün taziye evinde akrabalardan bir kadın bana doğum hikayesini anlattı bebeği çok hareketliymiş çok sertti hareketleri dedi ve 7 aylıkken bebek kesesini kendi kendine patlatmış 😮 bunu duyunca çok tedirgin oldum doğrusu ilk defa böyle bir şey duydum