Kızlar 38+5 günlük hamileyim kasıklarım da ara ara ağrılar oluyo hatta geçenlerde adet sancısı gibi olduğu için Doğum sancısı sandım ama nst de hiç sancı çıkmıyor. Daha sonra idrarda kum çıktı doktor o yüzden oluyo dedi ama kasık ağrılarımla Doğum sancısını nasıl ayırt edicem yaşayan var mı??