Csrd11 Tatlım bende ilk gebeliğimi öğrendiğim an buradaki arkadaşlar sayesinde medikal park hastanesine gitmeye karar verdim. Hiç ama hiiç kötü yorum yapan olmadı bugüne kadar sadece biraz pahalı diyenler oluyor oda tabi kötü yorum sayılmaz 💁🏻 gerçekten tavsiye ederim gidip bir görüşmeni çok memnun kalırsın eminim ❤️😊