Nezihanes Tazeanne0134 ay pardon canım post sahibininkiyle karıştırdım 🤭🤭 bi verdiği ilaçları kullan belki onlar iyi gelir kilonuz fazlamı acaba decavit cünki sürekli yemeğe istegi yapıyo
Tazeanne0134 Nezihanes 88 kiloyum bebeğe bi faydası yok dedi sanada kilo aldırır şişirir dedi bana bende bıraktım işte
Helen0101_ Ben multi vitamin ve demir kullanıyordum. Doktorum doğru beslenirsen gerek olmaz dedi vitamine. Çünkü çok kilo almıştım. Bıraktım ben de sadece vitamin kullanıyorum. Haftada bi kere de olsa balık yemek yeterli demişti omega için.
Melike_meva Bende decavit. Duphaston kullaniyorum geceleri bacagima kramp girmeye basladi ne yapabilirim bayanlar ya
ece-y Nezihanes bende malesef son 15 gündür d vitamini hiç içmiyorum :( gebelikte oldukça önemli vitaminler.
Ozge43 Bende kan ilacı, magnezyum,progesteron ve multivitamin için supradiyn içiyorum.decavit çok büyüktü büyük hap yutmakta zorlaniyorum o yüzden supradiyn suda çözünen verdi ama artık ilaç içmek istemiyorum ve daha 20 haftalik.