Kızlar bende gebelik şekeri çıktı endokrin uzmanı insilüne başlattı gümde üç kere yemeklerden önce 2 ünite insilün verdi değerlerim düşmedi sonra gece insilünü 8 ünite verdi yüne olmadı kadın Doğum doktorum insilünü bırak hapa başla dedi günde iki kere glifor içiyorum ama burda falan baktım herkes insilün kullanıyor hiç şekerli olup hap kullanan gebe duymadım endişelendim bu durumdan biraz hap çocuğa olumsuz etki etmesin die