Aysekk53 benimde öyleydi 1 hafta olmuştu ben ne yatabiliyordum ne yürüyebiliyordum sanki ilk gün gibiydi ama benim karnım şişti dikişlerin etrafı enfeksiyon kapmış o yüzden açıldı doktorum Sezeryan korsesi tak daha rahat yürür oturur kalkarsın dedi bir de oturup kalkarken dikkat et ben onu bilmiyordum normal kalkmaya çalıştım hep sağına ya da soluna yat kollarından destek alarak kalk karnına baskı olmasın otururkende önce kendini biraz öne getir biri desteklesin elinden ona kuvvetini verip kalk canım