Bugün uyandığımdan beri sol kasığım ve sol belim hiç durmaksızın ağrıyo özellikle ayağa kalkınca daha beter oluyorum kalkamıyorum doğru düzgün 11+6 oluk yarın doktora gidicem yaşayan varmı bu durumu endişelenmelimiyim? Kemiklerim bile ağrıyo ve yanılmıyosam bebek sol tarafta 😦