Ssedaxx Merhaba 28.haftamızdayız yaklaşık 1 aydır gögüs ucunda kuruma ve çatlama var bu durumu yaşayan çözüm önerisi olan varmı zeytinyag sürdüm bi kaç kez yumuşadı sadece
Arn1 Ssedaxx benim dr um e vitamini sür demişti bence faydası var eczanelerde satılıyor bir zararı da yok istersen bir dene canım
Kfkf Ssedaxx ben gec kaldım ama sen yap bi tanıdıgım yaptı işe yaradı soganı kucuk olsun mumkunse ortadan ıkıye kes ve gogusuclarına sür doguma kadar hergun hıc catlama ve yara olmuyomus dene ıstersen doguma kadar yapılıyor mus
Minedemir15 Ssedaxx göğüs ucu için kremler var kullan demişti ama hiç bişi kullanmadım şuan bebeğim 64 günlük ve hala süt verirken canım yanıyor sen sakin ihmal etme doktoruna söyle yazsın sana bn ağlayarak emziriyordum
Ssedaxx Minedemir15 ben daha Doğurmadan böyleyse korkuyorum valla zaten erken Doğum riskim var stres stres üstüne
Minedemir15 Ssedaxx cnm bnm hamileyken sıktım süt geliyo mu die sadece bi kere baktım kan geldi bi daha denemedim sende sakin sıkma
Ssedaxx Minedemir15 yok yok Doğumu bile tetikliyormuş zaten korkudan hiç bişey yapmadan yatıyorum sadece
GeeeF Ssedaxx dogum yapıncada sürünce silmenize gerek yok bebegi o şekilde emzirebiliyorsunuz üç dogum yaptım tek çare o😊