Merhabalar ‘
26 haftalık hamilelik sürecinceyim ama ağrısiz gecen bir gecem olmadı son 3 haftadır sebebini bilmedigim ayak ağrısıyla uyanıyorum dr söylediğimde test yaptırdı ödem ve albüm de cıkmadı tuz zaten yemiyorum böyle bir durumla karsışasan varmı acaba yardımcı olursanız sevinirim