Keremeral https://i.hizliresim.com/nblMO0.jpg Kızlar merhaba bu akşam yaptığım ovülasyon testi sat 19 ağustos 5 ağustosta yumurtlama oldu bir sonraki gün baya silik çıkmıştı şimdi de böyle var mı bu şekilde öğrenen?
Asrinayaz Keremeral bnmde böyleydi canm hamile olabilirsin bide gebelik testi dene derim adetini geçtimi
Deletedmom2224 Keremeral Bu testler t çizgisi çok koyu olursa gebelik olduğunu gösterir yani bu teste göre gebelikte yumurtlama da yok ama eğer adetinize 1 günden fazla varsa da bu şekilde çıkmış olabilir. Ovulasyon testiyle adete 1 gün kala filan gebelik öğrenebilirsiniz
Asrinayaz Keremeral o zmn cnm bkle adetin geçsin ondan sonra test yap yada çok merak ediyorsa kan ver derim 👍🏻
Keremeral Asrinayaz çok meraktan değil aslında dış gebelik geçirdim o sebeple korkuyorum aynısını yaşamaktan böyle yapanları gördüm deneyeyim dedim allah yazdıysa zaten olacak 🙏🏻
Asrinayaz Keremeral sakin ol canm strese sokma kendini biraz akışına bırak olurmu 🙏🏻☺️ Bi kaç gün dağıt kafanı belkide minnak tutunmaya çalışıyordur sana 👶🏻
Cemilegoker Keremeral hemen hemen günlerimiz aynı benimde lh testi böyle çıktı.bende merakla bekliyorum.insallah hamileyizdir
Cemilegoker Keremeral normalde adet olucagim zaman goguslerim dolgunlasir ve ağrı olurdu.ama şuan hiç bişey yok.sizin?
El_mu Benimde boyleydı hatta baya fazla kırmızıydı ikiside hevesle kan verdim negativ sanırım iki defa yumurtlama oldu olabilir bir durum çünkü
Paresss El_mu merhaba bilmediğimden soruyorum.Ben bu testlerden hiç kullanmadım yumurtlama dönemini su gibi akıntım olduğunda anlıyorum.Acaba yumurtlama dönemini kaçırıyor olabilirmiyim.O günleri değerlendirdim sadece😔
Kumru82 Adetine üçgün kala erken gebelik testi yap ben dört gün varkeen yapdım cıkmadı üçgün kal cıkdı aynı gün kan verdim 36,5 birgün bile fark ediyor yarın bi erken gebelik testi al canım
Yardimcianne Paresss ovulasyon dönemini şu şekilde anlayabilirsin. 28 gün döngüde regl oluyorsan adetin başladıktan sonra 16. gün senin asıl yumurtalarının çatladığı gündür. 29 gün döngüde reglin başladıktan sonra 17. gün şeklinde birer gün oynuyor hesaplayıp denemeni tavsiye ederim. Umarım istediğiniz sonucu kısa zamanda alırsınız :)
Paresss Yardimcianne Teşekkür ederim 🙏 İki hamilelik geçirdim biri doğdu çok şükür 8 yaşında diğeri 8 haftalıkken düştü .Ama hiç ovulasyon hesaplaması bilmem.