mervemehmet canim bende sehirde kaliyorum 4cu katda.kaynanam aksamustu 5den sonra ise gider gece 3de gelirler kayinbabamla.esim 7de 9da isden gelir uyuyir
Kaynim desen kaynimla cikcam disari?kaynanam bazar gunu kalinca beni dusururdu 1 saat falan gezirdik.evimiz 2 oda.birinde onlar uatiyir birinde biz.ben balkon odamiz bide mutfakdan baska bi yere gecemiyorum.isimifalan bitirip oturuyordum ayaklar davul gibi oluyordu oturmakdan.1 ay köye annemlere gitdim.bak mesela tuvalet evin icerinde deyilde hamamda duşda oyle.en az 5 addimlik yoldu.usdelik alaturka tuvalet.evimiz 9 odali 9 odayi cikimcak 😀😀addim sayiyorudm.kapimiz heyetimiz normal derecede buyuk.erkek kardesimle dolasirdik kapiyi o sohbet ederdi benden yasca 9 yas kucuk kafami katardi meyve yerdik.bide bakardimki 30 dakika ayakusteymisim.giderdim su icerdim tuvalete girerdim sonra ayaklarimi yukari kaldirip uzanirdim sis giderdi.5 hafta orda kaldim.guzel beslendim is falan gormedim annem izn vermedi😁ama o gezmek neye dersen deger birsey yani bak köy yerindesin 10 dakika gez otur ayaklarini soguk suyla masaj yap.ben 5 haftada ne kadar odem atdim.kiloda vermisdim bile.bebeyimde gayet guzeldi kilosu.bura gelince yine ayak sismeleri basladi.3 gundir ayaklarimin odemi yok gitmis canimda rahatlik var.yani seninki daha guzel kapida bahcede gez mesela.kafani biseylere kat.cok yagli falan yeme.canin cekse bile dikkat et odem kotu bisey ayakkabi girmiyo😔😔😔😔36 geyrdim pence tarafdan oyle kotu sismiski 39 bile girmedi😔😔😔ama bakarsan uzunluk dercesine😂😂
Tuz yag kazli icecek senin dusmanin boyle dusun