Öncelikle bütün anne adayları Rabbim tez zamanda sağlıklı sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Gelelim bizim hikayemize 40+2 olmuştuk ve artık çok istiyordum gelmesini sabah kontrolüm vardı gittik nst ye girdim hiçbir sorun ve sancı yoktu doktorum muayene etti ve 2 buçuk cm açılmam vardı ve biraz zorladı beni uyaralım artık dedi neyse eşimle çıktık yemek yedik ara ara kasılmalarım oluyordu neyse öyle böyle akşam oldu yemek yemedim o gün akşam saat 11 oldu ve benim kasığımdan öyle bir sancı girmeye başladıki nefesimi kesiyor 8 dakikada bir 30 saniye gelip gidiyor neyse anladım tabi düzenli oluşundan eşime hazırmıyız kızımız geliyor dedim çok sevindi sarıldık falan annemi aradım Meryem otunu suya koy geliyorum diye sonra çıktık ağrı 4 dakikada bir gelmeye başladı ve çok fena ağrı giriyordu neyse acile gittik 2 dk bir geliyor artık ameliyathaneye çıktım kakam varmış hissi var tabi doktor bir muayene etti ben şok dedi 7 cm açılmam vardı ve bir anda hemşireler doktorlar başıma toplandı ve suyum geldi sonrasında tekrar baktılar açılma %100 dedi 2 ıkınma sonrası saat 01:05 geçe kızım geldi dünyama dikişim biraz fazla hızlı ve çabuk Doğumdan dolayı şuna yanımda melekler gibi yatıyor Rabbim sizide kurtarsın biz kurtulduk çok şükür