ftmhmt_6 35 haftalık olduk çok şükür 🙏🏼 Bebek sürekli toplanıyor o biraz can yakıyor bi de klimada bile terliyorum ayaklarım yanıyor ve şişiyor göbeğim büyüdü 10 kilo aldım ağırlaştım artık baya bi ama ev işlerimi eşimle birlikte yapıyoruz perdelerimizi ütüleyip astık evimizi temizledik haftaya kontrolümüz var 33 te 2270 gr dı şimdi kaç kilo merak ediyorum sezeryan günü verecek inşaallah onu bekliyoruz sabırsızlıkla herşeyi hazır Şükür dağlıma gelsinler diye dua ediyorum haliyle Doğum korkuları da başladı Rabbim kolaylık versin hepimize sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşaallah🙏🏼