Srpkmtp Arkadaşlar 39. Haftadayım bel agrısından karın agrısından duramıyorumm😒birde kusma eklendi şimdi 😢 açılma sancısı mı acaba ? 2 gün önce gittim açılmam yoktu 🤷🏻♀️