Slmz Merhabalar bebeğimiz olucak ama çok kararsızım çoğu kişi beşik almayın kullanılmıyor dedi yan yatak düşünüyorum kullanan var mi
Akademisyenanne Slmz park yatak aldim. Anne yani olarak kullanacagim. Ahsap besikleri kimse onermiyor. Odasina montessori yaptirdim.
AYsegulusal Slmz hepsi byrada da heyner beşik var cnm anne yanı olabiliyor üç kademeli,ni bak ben ondan aldım daha 18 günüm var inşallah Memnu. Kalırım sende bi bak patk beşik en daha iyi
Xmom Ben meltem pupilla beşik aldim 3 kademeli, anne yani da olabiliyor henüz kurmadım ama çok kullanışlı gözüküyor.
Mlssa Slmz Bende var SunnyBaby caretta anneyanı olarak kullanıcam 4-5ay kadar ama park beşikler kademeli oluyor zaten ben de aldım park beşik Joie Excursion model.. üst kademeden çıkmaya başlayınca alt kata indirebiliyorsunuz o zaman zaten çıkamıyor boyu yetmez.
Xmom Slmz daha kurmadık inan bir fikrim yok şu an internetten araştırabilirsin istersen ama görünüşü falan çok sık bence ayrıca 4 yaşlarına kadar rahat yatabilir gibi ici falan büyük