Sedagll 17+3 olduk yaklaşık 1 haftadır (16+4) hissediyorum erken geldi bana da doktorumla konuştum olabilir hareketlerini takip et hep aynı şekilde oluyorsa bebeğin hareketidir onlar dedi ve evet artık ben kızımın hareketlerini hissediyorum nasıl güzel bir his 😍 darısı başınıza 🐣