Meryem53 Ay valla sağ olsun çok ilgilendi valla normalde decavit kullanıyordum ama kullanma dedi onun yerine de progesteron ve omega3 verdi kan hapı ve D vitaminine de devam et dedi peki neden içmeyecem dedim bebeğe bi faydası yok sanada kilo aldırır dedi bebeğim de 300 grammış haftasına göre ilerdeymiş o zaman 16+6 dedi şimdi de 17+5 haftalık hamileyim bebeğiminde cinsiyetine baktı onada ilk görmedi çikolata yedim meyve suyu içtim yine göstermedi bacak arasına baktık bişe yoktu büyük ihtimalle kız dedi bakalım detaylıyı beklicem