Kızlar 37+2yim, dünden beri sarı renkli bir akıntım var çok yoğum değil arada geliyor özellikle çişten sonra yada sabah kalktığımda görüyorum.. çişle ilgili olduğunu düşünüyorım ama yanılıypr olabilr miyim? Doğum habercisi değil demi? Bu haftada olup bu akıntıdan yaşayan var mı? Bu arada çişimde yanma yada acıma yok idrar yolları enfeksiyonu olduumu sanmıyprum