Annesininbitanesi0 Tgt bel ağrısıyla birlikte düzenli sancı doğum belirtisi canım bence gitmelisin açıklığa bakmalılar yeterince varsa zaten doğum başlar Allah yardımcın olsun tek nefeste doğum yaparsın umarım
Sncem Tgt doktorum on dk içinde iki üç kez oluyor mu bn olmuyor diyince nedenini sormadım demek ki nedeni vardır kasılma varsa emin ol sanciyi hissetmiyosun ama nst de sancı cikiyo
Tgt Kızlar hiç mi bilgisi olan yok acaba resmen 10 dakikada bir kasılma oluyor normal mi boşuna endişelenmek istemiyorum
Tgt Denal kızımda böyle bişi yaşamadım beş dakikada bir sancı gelmişti sonra şiddeti arta arta gitti elhamdüllh. Şimdi bebek 10 dakikada bir toplanıyor çok abartmak istemiyorum aslında bilmiyorum
Hazelkrnz Tgt 5 dakikada bir olan kasılma doğum sancısıdır. Haftanız doğumla uyumlu bi acile gidin isterseniz.
Alliswell Düzeniyse ve dinlenmekle geçmediyse doğum sancısı kabul ediliyor. 5 dk bire düşerse doktora gidin derim. 2 bardak su icip solunuza yatıp biraz dinlenin bakalım geçecek mi