gunay_21 bebek için
10 lu hastane çıkışı,5 li hastane çıkışı,3 tane alt üst takım, 3 tane zıbın,15 tane bebek bezi, pamuk, zeytinyağı, ıslak havlu, 1 adet alt değiştirme örtüsü, çorap, eldiven, şapka, 1 müslin,1 penye ,1 tanede kalın battaniye koydum. Emzik, biberon, pusetini aldım bu kadar aklıma gelenler. Kendime de 2 pijama takımı, 1 tane elbise gecelik, 5’li lohusa külotu, 3 tane normal iç çamaşırı, 2 tane emzirme sütyeni, çıkarken giymek için kıyafet, lohusa pedi, havlu, havlu kağıt ve tuvalet kağıdı, tabak, çatal,kaşık,terlik, çorap, sabahlık koydum. Diş fırçası ve deodorant koydum. Aklıma gelmeyen vardır belki 4 hafta oldu ben çantayı hazırlayalı