asyamomm muzaffer mi neydi doktorun adı tam hatırlamıyorum. Bebek düşündüğümüzde gittik kontrole bana polıkıstık over olduğumu normal yollardan asla çocuk sahibi olamıycağımı tedaviyle ancak olabileceğini söyledi elime 2 sayfa test sıkıştırdı, yaptırdım testleri getirdim tabi ruh hali çöküş 1 hafta gece gündüz ağladım testleri getirince bakmadı bile bunlar zaten şimdi lazım değil 6 ay sonra tedaviye başlıycax ozaman lazım olucak dedi. Madem öyleydi niye acilen yaptırın dedin dimi o gün yanımızda 2 bin TL olsa orada hemen yaptıracaktık testleri Allahtam yaptırmamışız. Resmen 22 yaşında hayata küstüm sayesinde. 1 ay sonra kendiliğimden hamile kaldım 😚 a