Benimde bel fıtığım var ilk hamilelikte sorun olmadı doğumdan sonra çok acı çektim spinal oldu doğumum onla alakası varmıydı bilmiyorum simdinikinciye hamileyim bunda çok agrım oluyo benimde 24haftaligim acaba soğuk falan etki ediyomudur diye düşünüyorum bende bazen hiç dayanamıyorum ağrıya