Tgc-kpr Merhabalar. Hamile kalanlar yumurtlama gününden hemen sonra ne gibi bir değişiklik yaşadınız? Ve ne kadar sonra bunları yaşadınız?
Betuledem Ben adetime yakın dönemde normalden fazla idrara çıkmaya başladım bunun haricinde her şey sanki adet olacakmışım gibiydi. Cinsel ilişki tarihimiz yumurtlama tarihiydi, hamileliğimi 3 haftalıkken öğrendim. Tgc-kpr
Deletedmom3 Tgc-kpr yumurtlama gununden 5 6 gün sonra atesim yukseldi normalde 36.7dir o gun 37.2 idi orada anladim aslinda hamile oldugumu sonra test yapmak icin bekledim
MCY Saçma olacak ama benim canın aşırı turşu çekmişti 🤭 hatta eşimle şakasını yaptık hamileyimdir diye sonra akıntılarım başladı 1 ay sonunda adet olmadığımı farkettim düzensizdi adetlerim test yaptım evde 2 tane 2.sindede pozitif çıktı kan testi yaptırdım oda pozitif çıkınca şaka gerçeğe döndü 🥰 şuan 6+3 günlüğüz kısmetse kalp atışlarını duyacağım 🤭
cbmell Ben şu an 4+5im henüz doktora gitmedim 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum. Beta hcg lerim güzel yükseliyor. Yataktan kalkarken ya da oturunca bazen regl ağrısı gibi ağrı olabiliyor. Bunun dışında henüz bir şey hissetmedim. Bugün denize girdim bir problem yok :)
Anne6161amine Ben Bi kere düşük yaptm 3 haftalık tı hamile oldugumu düşük yaparken ögrendm zaten onuda ögrenmem adetim bitti 3 gün sonra tekrar adet kanaması gibi kanamam oldu ki hiç düzensiz olmam bu niye oldu diye acile gttm düşük dediler, o düşükten sonra ilk 2 ay çok istedm ama sonuç olumsuz sonra aman be olursa olur dedm takmadım Bi sonraki ayda herkz tipime bakarak sen hamilesn dedi bende yok diyodum ama gören aaa tam hamile gibisin diyodu adetime 2 gün kaka test yaptm ve hamileydm yani kndimde herhangi Bi degişiklik olmadı bu kişiden kişiye degişiyo ondan başkalarının belirtileri bizde olmaya bilir gününü bekleyip test yapmanızı öneririm
_kbranr_33 Tgc-kpr benımde canım asırı acı ıstemıstı yiyordum tatmın etmıyordu acı benı ordan anlamıstım
Canannncan Tgc-kpr benim adetime 10 gün kala kasık ağrılarım başlmıştı ama çok değil güniçinde batmalar oluyodu birde sarı akıntım oldu bikaç gün normalde hiç olmayan bişeydi. Eğer üşütmediysem kesin hamileyim demiştim adetime bir gün kala test yaptım çok net çıktı. Şuan 8+3
Bertug-Tugberk-Mom Yumurtlamadan birkaç gun sonra kasikta sızlama ve pıt pit atma olmuştu. Diğer belirtiler adetten sonra oluyor. Adete 4 gün kala erken gebelik testinde öğrenmiştim 🙏
Canoss İlişkiden 2 gün sonra göğüslerim büyüdü ve adet öncesi gibi oldu uçlarına dokunamıyordum karnımda adet öncesi gibi şişlik oluştu ağzımda metalik tat vardı koku hassasiyeti oluştu hamile olduğumu hissediyordum adetten 6 gün önce erken gebelik testi yaptım negatifti ben yok diye ağır dolaplar kaldırdım her şeyi yaptım adetime 2 gün kala normal test yaptım pozitifti 🥰 çok şükür
GamzeTopcu Bende sık idrara çıkma oldu, ve regl olacakmışım gibi kasık ağrısı vardı, her ay 28 günde bir regl olurdum 30 günü geçince şüphelenip test yaptım, şimdi 23. Haftalık olduk bile 🤲🐣
mucizem_oglum Tgc-kpr çok sık tuvalete gitmeye baslamstm gece bile 5 6 defa tuvalete kalktgm oluyordu
Nurcan126 Yumurtlama dan 13 gün sonra işde adet 4 gün kala bir uyku hali bir uyku sorma 3de uyandım oluyordu birde bn bi yorumda okudum gözler kiprikler rimel sürmüş gbi birleşik oluyr die bnde öle olmuştu batıl geldi bana tabi ama hamileymişim 🙈 2gün kala test adet günü de kan test ettm
Deletedmom2224 Tgc-kpr Çok fazla uykum geliyordu ve adet sancılarım çok erken başlamıştı erken olucam diye düşünmüştüm 5 6 gün önce başladı bunlar
Funda8 Göğüs ağrım çok oldu gece uyutmayacak kadar fazla regl ağrısı gibi kasık ve belimde ağrılar oldu hep adet olucam ondan sandım sonra mide bulantısı da olunca test yapmıştım 5 haftalıktı bebişim 🤩 şimdi gün sayıyoruz gelmesine artık 😊🙏